tirsdag den 7. oktober 2008

Husk mælken!

Hmm, ellers tak. Denne sidste ting springer jeg over...
Jeg synes nogle gange, det bliver lidt for meget med alle de steder, man skal tilmelde og registrere sig på nettet, så jeg skal helst kunne se et personligt formål, før jeg gider - og det kniber det med i forhold til RTM. Jeg er et vaskeægte ordensmenneske (bare spørg min stakkels kæreste) og har derfor selvfølgelig allerede fuldstændig styr på mine aftaler/opgaver/tidsfrister mm. Derfor synes jeg ikke, jeg har brug for et nyt værktøj til den slags. På arbejdet bruger jeg Outlook-kalenderen, og privat er det kalenderen i min mobiltelefon, som holder styr på tingene. Jeg elsker simpelthen kalenderfunktionen i min mobil!! Det er genialt indrettet med påmindelser, årsdage, noter, møder osv. Så jeg har ingen trang til at udskifte den med noget der kræver, at jeg går på nettet for at tjekke mine aftaler ;-)

Ingen kommentarer: