onsdag den 17. september 2008

Facebook

Så kom jeg også - som en af de aller sidste under 30 - på Facebook! Jeg har ellers holdt mig væk, da jeg forudser at der vil ske én ud af to mulige ting:

1. Jeg vil ikke få vedligeholdt profilen (og jeg hader "døde" sider på nettet).
eller
2. Jeg vil blive helt opslugt af fænomenet og bruge alt for meget af min (i forvejen sparsomme) fritid på at opdatere profilen og finde venner.

Men nu har jeg altså taget chancen og oprettet mig, og jeg har da allerede fået føjet nogle venner til listen (og fyldt min mailbakke med bekræftelser/anmodninger!!). Personligt synes jeg dog, det er meget vigtigt at vide præcis, hvem der kan se hvilke oplysninger om mig, så jeg har især brugt lang tid på sikkerhedsindstillingerne (det link Facebook kalder: "Privatliv"). Man gør sig jo sine tanker, når man læser nyheder som denne: www.dr.dk/Nyheder/Indland/2008/09/12/094712.htm

Ingen kommentarer: