onsdag den 17. september 2008

Nyt design på Facebook? Ikke på min profil...

Efter en intensiv rundvisning på Facebook, hvor Maria gav sig tid til at svare på mine mere eller mindre dumme spørgsmål, er jeg blevet meget klogere (og det er jo altid rart)! Tilbage står bare spørgsmålet om, hvorfor jeg som splinter ny bruger på FB er blevet oprettet med det gamle profil-design...?! Maria havde ingen forklaring - og vi kunne ikke engang finde et sted, hvor jeg kunne klikke for at skifte over til det nye design. Meget mærkeligt... Evt. forklaringer vil blive ventet med spænding :-)

2 kommentarer:

Betina N. Thorsager sagde ...

Jeg har ingen forklaring, men du kan skifte til den nye Facebook ved at sætte et "new" ind i starten af url'en - så du bruger: /www.new.facebook.com/
Så kommer du fremover til at bruge den nye version. Men ja, meget mystisk hvorfor man ikke lander der først...

Malene Majcherek sagde ...

Ok, så blev jeg da så meget klogere :-) Takker.